Archiv blogu

pátek 27. dubna 2018

Rozhovor s paní učitelkou Rozsívalovou

  • Jak dlouho učíte? Proč jste se stala učitelkou?
Učím asi osm měsíců, tři roky před tím jsem pracovala s dětmi. Vždycky jsem chtěla učit, protože mám děti ráda.
  • Proč jste si vybrala zeměpis a přírodopis? Který z těchto předmětů máte raději?
Učím tyto předměty, protože to odpovídá mému vystudovanému oboru, a to ekologii. Přírodopis je pro mě zajímavější, ale oba předměty spolu souvisí.
  • Kdybyste nemohla učit přírodopis a zeměpis, který předmět byste si vybrala?
Výtvarnou výchovu.
  • Který předmět jste měla na základní škole nejraději a který naopak nejméně?
Nejraději jsem měla přírodopis, nejméně občanskou výchovu a fyziku, té jsem se bála.
  • Která třída je podle vás nejhodnější?
Žádná, je to střídavé.
  • Na jaký hudební nástroj jste hrála?
Zkoušela jsem hrát na klavír, ale neumím na žádný nástroj.
  • Jaká je Vaše oblíbená kniha?
Saturnin od Jirotky.
  • Jaké jídlo máte nejraději?
Všechno :-). Zeleninové špagety, je tam hodně zeleniny.
  • Kde jste byla nejdále na dovolené?
Na severu Skotska.
  • Máte nějakou fobii?
Z hlouposti lidí.
  • Jaký je Váš oblíbený sport?
Plavání a kolo, v televizi ráda sleduji krasobruslení.
  • Co byste dělala, kdybyste vyhrála milion korun?
Jela bych na dovolenou do Amazónie a na vědecký zájezd na africké savany, na Nový Zéland, na Island, do Severní Ameriky na přírodní krásy. Koupila bych si novou kuchyň. Taky bych dala peníze na děti nemocné rakovinou.

  • Chtěla byste být v televizi?
Ne.
  • A chtěla byste mít svůj pořad?
Opět ne :-).
  • Proč jste si ostříhala vlasy?
Mám ráda tenhle sestřih.

Děkujeme za rozhovor😊.
Valerie Branná, Simona Turková, otázky sestavila třída 6. B

Žádné komentáře:

Okomentovat