Archiv blogu

pátek 2. března 2018

Rozhovor s paní učitelkou Janotovou

  • Jak dlouho učíte? Proč jste se stala učitelkou?
Ráda vysvětluji matematiku a fyziku. Učím skoro 19 let.
  • Proč jste si vybrala matematiku a fyziku? Který z těchto předmětů máte raději?
Mám raději matematiku. Vybrala jsem si tyto obory proto, že vychází vždy jen jeden výsledek. A v životě to tak není.
  • Kdybyste nemohla učit matematiku a fyziku, který předmět byste si vybrala?
Němčinu, občanskou výchovu.
  • Který předmět jste měla na základní škole nejraději a který naopak nejméně?
Nejraději jsem měla přestávky. Nesnášela jsem výtvarnou výchovu, protože dům je podle mě čtverec a rovnoramenný trojúhelník.
  • Která třída je podle vás nejhodnější?
Třída, do které chodí můj syn (na ZŠ Podzvonek).
  • Na jaký hudební nástroj jste hrála?
Chodila jsem dvanáct let na ZUŠ, kde jsem se učila hrát na akordeon.
  • Jaká je Vaše oblíbená kniha?
Mám ráda detektivky od Aghaty Christie a taky Harryho Pottera.
  • Jaké jídlo máte nejraději?
Hovězí maso na žampionech nebo na provensálském koření, mořské plody.
  • Kde jste byla nejdále na dovolené?
V Portugalsku.
  • Máte nějakou fobii?
Mám fobii z toho, že se nenaučíte matematiku a fyziku.
  • Jaký je Váš oblíbený sport?
Mám ráda plavání a v televizi sleduji krasobruslení a taneční sporty.
  • Co byste dělala, kdybyste vyhrála milion korun?
Část bych dala do dětských domovů a s celou rodinou bych jela do Dominikánské republiky.

Děkujeme za rozhovor😊.
Valerie Branná, Simona Turková, otázky sestavila třída 6. B

Žádné komentáře:

Okomentovat